Dashboarding

Data Dashboards

Uw data moet voor u werken en vooral u werk besparen. Hierin biedt The Data Marketeer een mooie oplossing. Namelijk, de creatie van uw eigen gepersonaliseerde dashboard-omgeving in Google Datastudio.

Krijg bijvoorbeeld altijd inzichten in de netto-opbrengsten van uw advertenties met een live verbinding met Google Ads. Waarbij een Excel veelal statisch is, bieden onze rapportage uw live data en kunt u altijd bekijken wat de resultaten zijn geweest van een specifieke periode.

Live Dashboards

Zeg het met data
De dashboards kunnen volledig worden ingericht op basis van uw wensen en behoeften. De dashboards kunnen gebruikt worden voor het bijhouden van advertenties, SEO-voortgang, A/B-testen en het in kaart brengen van uw online customer journey.

Opbrengsten
Tevens kunnen de dashboards worden verrijkt met uw productdata, de marges, inkoopprijzen en de uiteindelijke netto resultaten. Op deze manier kunt u per campagne, advertentiegroep en zoekterm precies kijken wat bepaalde campagnes u daadwerkelijk opleveren.

Deel en manage
De dashboards kunnen op uw eigen Google omgeving worden gemaakt en gedeeld. Op deze manier heeft u niet alleen 24/7 toegang tot uw dashboards, u kunt deze ook makkelijk delen met uw collega's of het management.  

Google Tag Manager

Met behulp van Google Tag manager kunnen we de interacties op uw website tot in detail meten. Van het aantal keren geklikt op de telefoonlink, het aantal afgespeelde video's tot aan de volledige customer journey tot aan het moment van aankoop.


Met deze (gratis) tool van Google kunnen tags en scripts worden toegevoegd om specifieke data en conversies te meten. Met een berg fantasie (en tijd) kunnen zelfs de meest specifieke doelen gemeten worden.


Google Data Studio

Met deze dashboard tool van Google, creëren we samen een dashboard waar je online statistieken & bedrijfsdoelstellingen samenkomen. Op deze manier gaan we samen werken aan het verbeteren van uw online kanalen.




Anoniem.PNG (1)